Mr. Doctor

Mr. Doctor

Videos de Mr. Doctor

This div will be replaced

Letras de Canciones de Mr. Doctor

MR. DOCTOR - You & I Know

(feat. Tre Eight, Shanita) [Mr. Doctor] Be havin niggas stooled See what the rhymes will do, fo soon Gallons of 94 proof wit cha crew…

MR. DOCTOR - Gorilla Pimpin'

(feat. Babe Reg, Foe Loco) [Babe Reg] Yeah yeah Woke up one morning to see my niggas from high school Checc it out Babe Reg...Mr.…

MR. DOCTOR - Bloccstyle

(feat. Brotha Lynch Hung) [Chorus x2: Mr. Doctor] This shit is on I got love for the blocc Let ‘em know for the blocc nigga…

MR. DOCTOR - Treat 'Em Like Hoez

(feat. Brotha Lynch Hung) [Mr. Doctor] Biatch, I see you standin in the window, fiendin One o'clock at night a nigga high and baby fiendin…

MR. DOCTOR - Live Then We Live

(feat. Babe Reg, Foe Loc) [Intro] [Babe Reg] Big up From the begining of time Mr. Doc and me be livin in tragedy, know Bloodclots…

MR. DOCTOR - Here But I'm Gone

[Hook] How can I get so far gone When can I move on Dreading a world that'll never go on If I took the time…

MR. DOCTOR - What Ya Wanna Do (Somethin' Ya Odysea)

(feat. Foe Loc) [Chorus] [Foe Loc] What ya wanna do, what ya gonna do What ya wanna do, what ya gonna do What ya wanna…

MR. DOCTOR - Fucc Yo Side

(feat. Babe Reg) [Reg] As the adrenaline flows to my dome, it's on! Them niggas posted up so I bust in the murder zone Them…

MR. DOCTOR - Killa Cap Pilla

[Doc] [Intro] Yeah killa cap pilla days Like that check it out [Doc] Yo nigga they bustin watch your bacc God looks at Zo Yeah…

MR. DOCTOR - Anybody

(feat. Tre Eight, Stan Blackshire) [Doc] Yeah, we in the spot all G'd up L-O-C'd up, blaze the weed up Before you get shot and…

MR. DOCTOR - Fill 'Em Up

Cuz nigga we budded at the brain cell and blue down Niggas don't show they face unless they locs blue rides blue flags everyone else…

MR. DOCTOR - 40 Oz & Chronic Dice

(feat. Brotha Lynch Hung, Foe Loco) [Hook: Doc] Finally the sun went down in the hood and I was budded Dice game and fat sacks…